Meryemm46 Kızlar size bir sorum olcakta benim testler hep pozitif çıkıyor kaset test bile dahil şubat 8 adet oldum dahada olmadım test yaptım pozitif ama kana gelince ne negatif şuan tabi vermedim ama acaba bnim testler neden pozitif çıkıyor
ArasMom__ Meryemm46 bilgim yok canım tuhafmış testlerde pozitif kanda negatif çıkması ee neden adet olamıyormuşsun gitseydin sağlık ocağına
Meryemm46 ArasMom__ sağlık ocağına giitmedim suan bilmiyorum birde bn adet sökücü içsem yani olabilirmi
rabiayldrm Meryemm46 canım merhaba maalesef bazı marka testler yalancı pozitif veriyor Benimde geldi birkaç kez başıma test markası nedir
1tugii Meryemm46 enteresan cidden bunu doktora veya hemşireye söylediniz mi kanda net doğrudur, bazı testler yanıltabilir malesef isterseniz bir kere daha yaptırın kan testini bilemedim
Meryemm46 rabiayldrm vallahi lobici avox birde sağlık ocağının testleri diyorum ki kulandigim ilaclar var onlar yaparmi
mucizemom8 Meryemm46 ne ilacı kullanıyorsun canım sanmıyorum ilaç pozitif versin benimde bu ay öyle oldu beş farklı marka test pozitif iki defa kan verdim kan nagatifdi emin olmadan ilaç falan kullanma derim tekrar kan ver ona göre söktürücü falan kullan
Meryemm46 ArasMom__ sordum cnm her ay böyle başıma geliyoo hormon testi istedi bnde verdim ondada birşey çıkmadı
EsoMom_ Meryemm46 allla allla sen yine pozitif gördüysen ilaç falan içme kan ver emin ol ne olur ne olmaz