gizmist çok geçmiş olsun. Benım rahmım tamamen açılmıştı. Ama hiçbir belirti yoktu tesadüf detaylı ultrason randevumda öğrendim ve 15 dk içinde kendimi ameliyathanede buldum🥹 çok zordu. Bı kaç gün daha gelmesen doğum yapacaktın dedi doktor, öyle bir açıklıktı.
Ben 1 ay baya baya full yattım eğil kalk yapmadım ayakta dolanmadım . Son 2 haftadır daha çok hareket etmeye başladım sonlara yaklaştım diye. Çünkü çok yatmak da iyi değil. 1 ay yattığım için ilk dolanmaya başladığımda inanılmaz ağrılar çektim. Hareketsiz kaldım diye. Perinatolojı doktorum günde yarım saat yürüyüş yap dolaş evde dedi . Dikiş zaten bebegı tutar yatmakla bebegın orda durmasının ne alakası var demişti . O