zynpknt Rozaroz siz mutlaka tansiyonunuzu ölçün dediğim gibi turşu vs azaltın riskiniz yoksa yürüyüş yapın bir de maden suyu içiyorsanız içine limon sıkın sade içildiğinde ödem yapıyor maalesef
Rozaroz zynpknt fakat çok hareketsizim bütün gün evdeyim ye yat iş yap başka bir şey yok 2 yaşında kızım var
zynpknt Rozaroz yok maden suyu içiyorsanız içine limon sıkın içmiyorsanız zaten ödemi o yapmamıştır biraz hareket de önemli yani en azından yürüyüş yapabilseniz daha iyi olur
zynpknt Rozaroz tabi dediğim gibi içiyorsanız içmiyorsanız sıkıntı yok ☺️ limonlu su da içiyorum ben arada
Rozaroz zynpknt sade de içiyorum limonlu hiç içmedim limonlu soda içiyorum ama c vitamini yazandan sırma Hem de her gün 3 tane 😆
zynpknt Rozaroz ben 33 haftalığım ama limonlu soda çok şeker içeriyo meyveli soda pek önerilmiyo benim doktorum öyle demişti sadece sade içebilirsin demişti bende ödem olmasın diye içine limon sıkıyorum