İyi geceler kızlar geçen gün 15. Haftamda detaylı ultrason için randevu aldım, 28 haftalıkken yapılacakmış dolu olduğu için anca 28. Haftama verebildiler. Normalde 20-22 haftalıkken olmuyor mu bu detaylı ultrason? İlerki haftalarda detaylı ultrasona giren var mı aranızda? Bir sorun olur mu?