yadeee Normal doğuma bir engel yoksa kesinlikle sezeryan seçmemeni öneririm. Benim ilk doğumumdu kesin kafaya koymuştum normal doğum yapacağım diye. Evet zordu ama dayanılmaz değildi. En güzel yanı doğurdum eve geldim hayatıma kaldığım yerden devam ettim. Ne kv ne kendi annem hiçkimseye ihtiyacım olmadı yanımda kimse kalmadı her şeyimi kendim yaptım tabi 10 gün eşim yanımdaydı o bebeğe bakmada yardımcı oldu. Herkes normal doğumdan korkarken ben sezeryandan korkuyordum hatta sancı odasında sancı geldikçe eşim dayanamadı sezeryana dönelim dedi hayır diye bağırmıştım😂😂 3 hafta oldu dikişlerim bile iyileşti tamamen. İyi ki normal doğurdum diyorum.