Kızlar merhaba
Sata göre 9+1 haftalık hamileyim. 2 gündür karnımdaki şişkinlik nedeniyle acil doktoruna gittim beta değerine de baktı 40850 çıktı. Bu değer haftaya göre normal mi ilki hamileliğim ve çok panik yapıyorum.bebeği gördük kalp atışlarını duyduk ama yine de endişelendim beta değerinin 2 katı artması gerekiyor diye. Görüşlerinizi paylaşırsanız sevinirim