Ayrıca kardeşimde yakalanmıştı ben bu platformda odun külünün suyla maske yapıp vücuduna sürüp kurtulanı okumuştum onu söylemiştim kardeşime losyon kullanıyodu peşinede bunu yaptı onunda geçti hemen denemek istersiniz belki o kadar illet bi hastalık ki psikolojikmen yıpratıyo insanı geçti mi diye ama geçse de 2 haftaya yakın ağır ilaçlar kullanmaktan vücut kuruduğu için kuruluk kaşıntısı oluyo bol bol nemlendirin ay bunları yazarken bile kaşınmaya başladım düşünün bende kalan etkisini tez zamanda şifa bulursunuz inşallah