Birbenbirbebek aynı ağrılar bendede var, 2. Gebeliğim. İlkinde böyle şeyler asla yaşamazdım hatta geçen öyle bir sancı girdiki lavaboya nasıl koştum bilemedim o kadar emindimki kanamam olduğuna çünkü bu ağrının başka açıklaması olamaz dedim kendi kendime yani şükür kanama falan olmadı ama ara ara bu ağrıları yaşıyorum, dinlenince geçiyor ama uzun sürüyor yani. İlk gebeliğimde hiç böyle şeyler yaşamadığım için doğum sancısı gelince direkt anlamıştım bu hamilelikte o kadar çok yaşıyorum ki sancı ağrı gerçek doğum sancısını ayırt edemiycem diye korkuyorum resmen