Yzc_asli Kızlar tuvalete girmiştim az önce çıktım sonra eşimle şakalaşıyorduk gülünce birden altıma kaçırdım baya ama tuvaletten yeni çıkmıştım anlamadım, az az hala ıslaklık oluyo. 26 haftalığım su gelmiş olabilir mi koku da yoktu
dygsss Takip edin akıntı da olmuş olabilir hâlâ geliyorsa tutamıyorsanız acile gidin yada eczanelerde ped satılıyor suyun geldiğini anlamak için ondan alabilirsiniz
Yzc_asli dygsss yani öyle gülerken suyum gelebilir mi ki birden bardaktan boşalırcasına oldu tutamadım anlamadım
Ebru_lii Evet gelmiş olabilir bir arkadaşımda aynısını yaşadı oradan biliyorum, zaman kaybetmeden acile gidin bence
Aleyna4161 Ebru_lii karnında hafifleme oldu mu boşluk hissi gibi suyum geldiğinde benim karnım sönmüştü
Yzc_asli Ebru_lii Bebek baya hareketli şu an suyum gelmişse de hareket eder mi ona göre gidicem hemen
Yzc_asli Glr95 canım baya altım ıslandı neredeyse 1 bardak yani, şimdi çoook az akıntı gibi geliyor ama bebek hareketli baya. Eşim idrardı diyor ama hiç koku yoktu
Glr95 Yzc_asli benim başıma da geldi 2 3 kere o durum Bi bardak kadar değil ama 2 3 yemek kaşığı kadar geldi doktora gitmiştim riske atmamak adına bebeğin suyu değildi ama sende git bir bardak diyorsun az değil riske atma
Glr95 Yzc_asli en yakın hastaneye gidip öğrenin içiniz rahat etsin inşallah suyu değildir bu aralar bu sorunlar çok yaşanır oldu
Ayshababy Riske atmayın herşey olabilir suyun geldiyse dahada kötü idrar olsa tutabilirdiniz bardak boşalarcasına gelmek riskli bi gidin acile görünün