Kızlar pazartesi günü 32. Haftam oluyor devlet memuruyum idari izinliyiz haftaya. Çarşamba 32.hafta çalışamaz raporu için çarşamba için randevum vardı ilk iş günü diye almıştım. Perşembe gitsem doktora sorun olur mu? Çalışamaz raporu 32.haftada herhangi bir gün alınması yetiyor mu?