Melisalp ben yüzüstü yatmadan uykuya dalamazdım çok zorlanırdım, hamile olduğumu çğrenir öğrenmez sola yatmaya başladım gönek büyüynce şok zorlanmıyım şimdiden alışayım diye 🤣🤣 ama dinlediğim doktorlar yatış pozisyonu uyurken çok önemli değil nasılr rahatsanız öyle yatın ama diyorlardı.. sadece istirahat ederken mümkğn olduğu kadar sola yatın diyorlardı çünkü bebeğe en iyi kan akışı o şekilde sağlanıyormuş aşağıdaki videoyu izlemenizi tavsiye ederim🥰