Asfur benimde hep sol tarafımdaydı başı bebeğin son gece çok hareket etti kanala girdiğini hissettim , 2. Olduğu işin doktorum beni hiç alttan muayene etmemişti . Doğum günü ilk yatışta açıklık ⅚ iken başı kanalda ama yukarda dedi ebe , yatmıyacaksın hep ayakta duracaksın dedi o şekilde indi aşagı .bekkemek zor hepsi geçecek güçlü küvetli ol kendini hiç bırakma özele gidiyorsan sancı anında eşin yanında olsun beline masaj yaptır. Haberlerini bekliyorum doğuma gidersen doğurursan yaz🤲🏻❤️❤️❤️