ErsBegAs Gmoli o gazdır canım muhtemelen daha rahmin göbek deliği üzerine bile çıkmadı 🥹 bende de oldu 15. Haftalarda o şişkinlik indi 20yiz şu a n daha yeni yeni çıkıyor
Ebruebos Gmoli 12 haftalığım bende de oluyor ama sabah normale dönüyor. Hazımsızlık şişkinlikten kaynaklı oluyor bu haftalarda ☺️
queenanne1 Gmoli kişinin vücut yapısıyla alakalı. benimde 14-15 lerde belirgindi bebeğim erkek😂 kendinizi böyle şeylere hazırlamayın cinsiyet konusunda
Gmoli ErsBegAs benim de belirginleşince acaba mi dedim kız bebekte erken büyüyormus dediler meğer gazmış😂
KumpirsMom Gmoli balla benim 22. Haftada çıktı pat diye 22 ye kadar hamile olduğum belli bile değildi cinsiyetide kız diyor doktor henüz tam net değil bilemedim şimdi bu durumun doğruluğunu 🤭
Filtekahvee Bende 15 haftadayım zayıf ve minyon yapılı olduğum için13 haftada belli olmaya başladı Şişlkinlikte değil yapıdan yapıya göre değişir bencs
Esma006 Gmoli benimde erken belirginleşti 3 aylıkken 6 aylık gibiydim gaz birikimi bide tabi ama oğlum olucak inşallah
rr321rr Gmoli Benimki de kız bebek ama 5.5-6 aylıkken daha belirginleşmeye başladı. Şişlik oluyor genelde o haftalarda