Öncelikle yorum yapan herkese teşekkür ederim
@Morrinah @Elamomy @Sevdam74 @Eymenkuzusu doğru bildi teşekkür ederim ☺️ bir kızım vardı bir de oğlum olacak inşallah fetal dna sonucum geldi. Ben burda çok merak ediyordum ve genelde belirtileri okuyordum belki benim gibi merak edenler için faydalı olur.
Kızimda ki belirtilerim:
*İlk göğüste şişme damarlanma ve hassasiyet oldu
*Çok fazla mide bulantısı koku hassasiyeti ve kusma vardı
*Çok terledim
Erkekde olan belirtiler:
*Göğüs hassasiyeti hiç olmadı
Kusma ve aserme hiç olmadi mide bulantısı yok denecek kadar azdı
Ayaklarım çok üşüdü
Ve yerleşme kanaması yaşadım kızımda olmamıştı