mihraninannesi55 15 gün önce spinal sezaryen oldum ağrı sızlama vs oluyor isaretledigim yer su toplamış gibi şiş az birşeyde camasırıma sıvı akmış ne yapmam lazım basına gelen varmı ne önerirsiniz 
minikbebegim06 mihraninannesi55 hastaneye gidip gösterin bence poliklinik kapalı ama acile gitseniz bile bakarlar
Oznur91_ mihraninannesi55 benim değil ama kuzenimin başına geldi onun daha kötü olmuştu krem sürüp nemli bıraktığı için enfeksiyon olmuştu acilde şırınga ile çektiler hep sizin çok az kötü olmadan güzel bakım yapın ıslak nemli tutmayın batikon sürüp havalandırın arada
asenat-63 mihraninannesi55 benim başıma geldi resmen açıldı geçen post açmiştım doktoruma gittim baticonla dezenfekte et bol bol dedi öylede yaptım çok şükür 5 günde kapandı galiba sizde baticon kullanmadınız
Mrzbrvdr mihraninannesi55 merhaba , 19 gün önce bende sezaryan oldum aynı şekilde 2 gündür bende de akıntı geldi dikiş yerinde , doktora göründünüz mü acaba ?
mihraninannesi55 Oznur91_ scarex jel yazmisti doktor bana onu sürüp öyle bekletmiyimmi sileyimmi direk ?
Oznur91_ mihraninannesi55 bana da doktorum batikon vermişti tek onu sürdüm havalandirdim da hiç enfeksiyon olmadı ama kuzenima krem vermiş doktoru onunda enfeksiyon olmuştu
asenat-63 mihraninannesi55 jel Krem kullanmayın sadece baticonla çok iyi bı şekilde dezenfekte edil açık bırakın varsa yardım edecek biri fön makinasıyla uzaktan sıcak hava tutun
asenat-63 Oznur91_ canım krem yedi moda olnuş galiba banada krem vermiş sezeryen yerim kurumadı açıldı baticonla düzenli dezenfekte ettim çok şükür şuan sorun yok
asenat-63 Oznur91_ valla krem pişmanlık kurutmuyor hep nemli kalıyor ve dediğiniz gibi doktor yazınca mecbur kullanıyoruz deneyimimiz olmadığı için
mihraninannesi55 Mrzbrvdr hayır gidemedim cevremdekiler normal gitmene gerek yok diyince birsey yapamadim ,akinti suan kurudu benim akmıyor daha
Mrzbrvdr mihraninannesi55 benim çevremde aynı şekil normal olduğunu kendilerinin de bu durumu yaşadıklarını söylediler. Bu yüzden bende gitmedim. Umarım öyledir bir sorun yaşamayız daha sonra. Çok geçmiş olsun sizede 💐