Merhaba kızlar, bi çatlağım oldu maalesef bende karın yoktu bir anda şiştim. Sanırım o yüzden aniden çatladım. Araştırarak bio-oil skincare almaya karar verdim. Dün sipariş ettim ama aranizde kullanıp memnun kalan var mı? Lierac çok duydum. Ama o sanırım sadece oluşacak çatlakların olmasını engelliyormuş. Bio oil de olan çatlakları ve oluşmaya engelleyici olduğu için onu seçtim. Yara izlerine de iyi geliyormuş. Memnun kalan var mı?