Sütüm tazikli geliyor,silikon uçla emziriyorum.bebeğim sürekli kendini geri atıp ağlamaya başlıyor sonra memeyi arıyor. Bu tazyikli sütten dolayı mıdır? Bunu geçirmek için napmak lazım elle sağımı beceremiyorum elektrikli pompayla sütümü arttırmak için arada sağım yapıyorum.Manuel alsam geçer mi