Kızlar bayram dolayısıyla şehir dışına annemin yanına geldim bayramdan seonra yaşadığım şehire gidip şeker yuklemesi yaptrcakrim 75 mg yazdı doktor ama annem rahatsızlandı şuan knun yanında kalmaliyim onun yanında yaptiricam şeker yuklemesini nasıl yapabilirim dahiliyeye mı gideyim tekrar yazarlar mi o şeker iceceginden nasıl bri yol izlemem gerek bilemiyorum