kızlar 2.gebeliğim bu ama ilkinde bu haftalarda nasıl hissediyordum hiç hatırlamıyorum. Hareketlerini tekme olarak hissediyorum sadece karnım zıplıyor dışarıdan da belli oluyor ama başka şekilde hissetmiyorum kayma yer değişme vs gibi. sadece tık tık karnım hopluyor. bazen de çok aşağıda gıdıklanma gibi hissediyorum. sizlerinde böyle mi bu haftalarda?