Bicik birinci kural artık google bakmayı bırakıyosunuz. İkinci kural, biz insanız birgun bacagımız birgun baska yerimiz agrır. Ne zaman korkarız aylarca biyeriniz agrırsa. Ama gerçek agrı sizinki psikolojik. Lütfen google bakmayın, hayatı kendinize zindan edip panik atak olursunuz. Tecrubeyle sabit. An’da kalın her zaman. Kafanızda ki seslere kulak asmayın. Ölüm hepimize gelecek. O belli. Ölmeden kendinizi öldürmeyin. Her anın tadını çıkarın. Her kötü düşünceyi pozitifs çevirin. Yedim yedim bşy mi var? yerine ohh bee o kadar yedim kilo olmadım gibi. Sizi beyninizi neye alıştıtırsanız öyle gider. Doğumdan sonr ben de de oldu. Tiroid hormonlarım düşmüş, tiroidla iligili butun değerlere bakıldo normal. İlaç başlamadım çünkü kendiğinden düzeldiğini biliyordum, bşy varmış gibi yaşamayın. Allah korusun gerçek kötü haber alsanız. Çok şükür sağlıklısınız. Sadece psikolojik bi tık desteğe ihtiyaç var