Mamibuket Kızlar selam 32 haftalık hamileyim ancak 27. Haftamda vajinamda varis oldugunu öğrendim sizde de benzer durumu yaşayan var mı zaman geçtikçe ağrım ve şişliğim artıyor korkuyorum
Bzkrt Mamibuket evet ağrı yapıyor maalesef bende de çok vardı hatta kalp damara gittim ultraonla bakıldı damarlarda genişleme vardı ama pıhtı yoktu çok şükür doğumdan sonra geçiyor
annim_803 Mamibuket malesef bende 14. Haftada çıktı şuan çok kötüyüm ağrıdan duramıyorum oturup kalkamıyorum uzanamiyorum çok zor gerçekten üç gündür biraz yoruldum ondan bu kadar ağrım heralde 29 haftalık hamileyim bende nasıl geçer bilmiyorum ama doğumdan sonra geçer diyorlar
babyandmommy Mamibuket 34 haftalığım bende de var arada ağrı yapıyor doğumdan sonra geçer diye ümit ediyorum
Mamibuket annim_803 resmen şekli şemali değişti şişlikten her yerim damar oldu adamakıllı oturamıyorum bile
Bzkrt Mamibuket bı önceki sezaryendi o yüzden sezaryen oldum ama kardeşimde de vardı hemde aşırı hatta onun vajina iç deri altı ve dış deri altında vardı normal doğum yaptı tıp fakültesinde engel değil diye biliyorum normal doğuma
Leylaaa123 Bzkrt doğumdan sonra hemen geçti mi peki? Benim de var doğum yapalı 40 gün oldu. Hamilelikte ki kadar olmasa da ağrım oluyor hala ayakta kalınca
Smbemdy Mamibuket bendede var 32 haftalikken ozel bolgemde sislik gordum tek tarafli doktoruma sordm vajinal varis dedi agrim cok oluyordu. Doktorum bana sabah aksam buz ile masaj yap dedi belki rahatlatir denemedim daha ben.
Defnemerve 36+3 um bende iki gündür karnım agriyo normal mii ya cuma günü randevum var o zmana kadar bişey olrmu sizde de oluyor mu
Bzkrt Leylaaa123 benim lohusalıkta geçmişti eğer geçmezse kalp damara mutlaka gidin pıhtı var mi yok mu bakılması gerekiyor