Kızlar selam benım üçüncü tedavim iki tedavimden iki çocuğum oldu çok şükür 🙏 onlarda transferin 7-8 günü çok net ikinci çizgiyi görmüştüm sonra kan testi sonucum kaçtı hiç aklıma gelmiyor zaman geçti üzerinden.
Neyse şimdi 6-7 günde testlerim negatifti sadece artimed silik çizgi çıkardı. Dayanamadım dün kan verdim. 9. Günümde yani değerim 27 çıktı sizce düşük mü değer test günüm 31 Mart yani 2 gün kaldı ama kafam karıştı.
Sizler kaçıncı gün test verdiniz değeriniz kaçtı ?