Aynı durumdayız. Sonuç ne olacak bilmiyorum. Yatış verildi.degerlerim yüksek. Moralim dip🥲Geceden beri kaç kere muayeneye maruz kaldım. Bebeğim çok huzursuz .Hiç uyuyamadım . İnşallah sonuç olarak iyi bir şeyler söyleyip çıkarırlar diyorum.Tüm vitaminleri ve progestanı kestiler .Sabah daha net bir talil yapılacakmış. Tek ümidim değerlerin normale dönmesi 🥲Rabbim sizi de sağlıkla bebeğinize kavuşmayı nasip etsin.birbirimize dua edelim🌸