31 haftadayım bende bırakamadım sadece azaltabildim bu konuda kendime çok kızıyorum ama çok zor bebek kilo almaz sorun çıkar dediler şu ana kadar baya önde gidiyor olması gerekenden kilolu çok şükür hiç bir sorun da yaşamadım ama tabi bu sonradan yaşamayacağımız anlamına da gelmiyor herhangi bir hastalık sorun olsa büyük ihtimalle kendimi yicem bu konuda ama elimde değil hayatımda yaşamadığım kötü olayları hamileyken yaşadım, ilk hamileliğim olmasına rağmen heyecanını bile yaşayamadım kimse beni anlamadı ben de o iradeyi maalesef gösteremiyorum