Girlmama Seher_blk teşekkür ederiz baya kaliteli kargo falan da çok hızşı öneririm özellikle müslin kumaşı çok güzel 🥰
Seher_blk Gokturkmom_ evet doğru hatta kan olabiliyor ya benimki de öyle olmuştu şimdi siz söyleyince aklıma geldi
rosatue Seher_blk Hm’den aldım. İlk çocuğumda da bunlardan kullandım hastanede. Fotoğraf çekimi için farklı tercihleriniz varsa sadece o esnada giydirmenizi tavsiye ederim. Böyle rahat şeyler giymeliler tenleri çok süt. İçine ebebekten iç zıbın aldım gömlek gibi olanlardan.
Beri-4835 Seher_blk ortadaki logodan lcw Kids i seçip öyle bakın isterseniz. Ürün kodu: GRPCM00019722 - 19966
Nursemablk Seher_blk https://ty.gl/iiw8ehrcq2dys Trendyoldan düz beyaz takım aldım canım, ilk oğluma da bu takımı almıştım hem çok rahat hemde ebeler çok iyi takım demişlerdi. Bir de yeni doğan kıyafetleri bile büyük geliyordu ama bu takım tam olmuştu 🤗🤗
Hellobeybii h_h_momss @Seher_blk https://ty.gl/qkn9b5dv6gw12 bu 5 li set, https://ty.gl/ez16a8v0s9bup bu da 10’lusu. Ben Eminönü Havuzlu Han’dan aldm ama orda yarı yarıya. Diğer takım işlemeli yani nakışlı isimli tulum şapka eldiven set ve yastık ama henüz gelmedi siparişim. https://www.instagram.com/atolyerakun?igsh=MXd1aGtwNTNpa2Zwag== Bu sayfadan yaptırıyorum🌸
bebegimibekliyorum__ Seher_blk yani öyle bi çekim yaptırmayacağım canım telefonlarımızdan ablam falan çeker gerek duymuyorum
Bsra-0 Bu bağlamalı şapkası olan hastane çıkışları nasıl kullanışlı oluyormu . Ağustosta doğucak bende kararsızım. Müslin takım alıyım dedim şapkaları hep bağlamalı