Nuurky 20+5 haftalığız, ve ara sıra böyle minik acı oluyor geçiyor oluyor geçiyor böyle minik minik kalp atışı hisseder gibi hissediyoruz da yaşayan varmı böyle acılı hissetme
evremdoga bende de o sekilde oluyor 20 + 4 agri aci gibi geliyor bazen onun disinda bisey hissetmiyorum daha guzel bi his olacagini dusunuyordum
Anonim2828 Bende ilk hissetmeye başladığımda hafif acı gibi hissediyordum o hissiyat 31. Haftadayım hala arada yaptığı hareketler canımı acıtıyor gibi hissedebiliyorum ama geçici bişey nadirende olsa yine oluyor ve çok hoşuma gidiyor 😂
Anonim2828 ErsBegAs evet evet tarif bile edemediğim garip bir şey acı desen acı değil sızı deden o değil