Kubra_dara34 6 hafta 3 günlükten selamlar yemek yiyorum sonra dakikasında hiç bişey yememiş gibi mide bulantısı tuhaf bişey yaşayan varmı tatlı sevmiyorum yiyemiyorum hiç tuzlu ve ekşi aşeren sevenler varmı cinsiyetle alakası varmı acaba oğlumdaki aynı şeyleri yaşıyorum ☺️
mlkkk Kubra_dara34 cinsiyetle alakası var mı bilmiyorum ama ilk gebeliğimde oğlumda bu gebeliğimde olduğu kadar tatlıya düşmemiştim bu kız ve sadece tatlıyla beslenebiliriö😅
Seher_blk Kubra_dara34 oğlumda canım tatlı istemezdi hiç tuzlu ekşi isterdim şimdi de öyle ama bu sefer kız bence hiç ilgisi yok aynı belirtileri yaşıyorum ama cinsiyetler farklı
burcuo Kubra_dara34 İlk gebeliğimde tatlı yiyordum, oğlum oldu. Bunda da limon, turşu, salata vs hep ekşi canım istiyor ve kız olacak 😄 hatta kahveye limon bile sıkıp içtim o derece aşerdim 😂
cakethesel Kubra_dara34 Genelde ekşi tuzlu aşerince kız derlerdi ben hamileliğim boyuncasa ekşi tuzlu şeyler aşerdim ama oğlum olacak😅
Kubra_dara34 mlkkk öyle mi bende oğlumda çok ekşi yedim aşırı hatta kız dedik kesin bu ama erkek oldu bunda da bilemedim hep ekşi tuzlu 😁
Elay123 3 ten fazla hamilelik yasayan var mi aranizda her hamileliktw belirtiler degisiyor mu cinsiyet ayni olsada
Nutella- İki kızımda da tatlıyla hiç aram olmadı normalde de sevmem zaten, tuzlu ve ekşi yedim hep, ilk kızımda yemediğim halde acı biber turşusu yemeye başladım bu kızımda meyve sevmediğim halde meyve ve meyve suyu içmeye başladım ek olarak
nurkarakass Kubra_dara34 kesinlikle yok.. ilk iki ayda limonu elimden düşürmedim. Hem kendisini yedim hem de yemeklere sıkıp yedim ama oğlan çocuğu 😋
Elay123 Kubra_dara34 iki oglunuz var o zaman iki hamilelikte farkliydi anladim hayirlisi olsun benim belirtilerim degisikte boyle oluyor mu merak ettim
canimbebegim0909 Kubra_dara34 tatlı canım hiç istemedi ağzıma dahi sürmedim hep tuzlu ve ekşi şeyler yedim yiyorum fetal dna sonucum geldi bebeğim kızmış ❤️❤️❤️