Mrvmrv78 ben de çatlatma iğnesiyle 1.5 yıl sonunda hamile kaldım ilk zamanlar düşüm riskim vardı Progestan prolutex kan sulandırıcılar başladık ilk 4 ayı çoğunlukla yatarak geçirdim 4 aydan sonra biraz rahatladık ama 30. Haftada rahim ağzım 23 e düştü bu takip edilmesi gereken bir şey maalesefki 30 dan beri de full yatarak ve başka bir ilaç başlayarak geçiriyorum yarım rahimli olduğum için bebeğin artık yeri kalmadı çok büyğmğyor biraz geriden geliyor maalesef 2300 şu an 37+6 da doğum yapıcam Allah izin verirse