Kızlar merhaba, perinatolojiye gittim. Hekim konseye sevk etti. Daha önce buraya yönlendirilen var mı?
Fetüste gelişimsel gerilik ve erken doğum riski tespit etti. İstanbul’da yaşıyorum. Çapa’da perinatoloji konseyine gitmen gerekiyor dedi.
Başına gelen varsa bilgilendirme yapabilir mi?