Oykulubllog Kızlar bişey sormak istiyorum size 32+5 günlük olduk ve göz kapaklarımda şişlik ve ağrı var bunu daha önce yaşayan veya nedenini bilen var mı acaba.
mlkkk Oykulubllog enfeksiyon olabilir çay demi ve pamukla silin gözünüzü kirpik diplerinizi filan hemen geçiriyor
Oykulubllog mlkkk çok teşekkür ederim internetten bazı yorumları okudum baya korkmuştum hemen deneyeceğim.
mlkkk Oykulubllog ben çok yaşıyorum toz toprak kaçınca maskara filan sürünce bazen şişiyor ve ağrı yapıyor göz şişlikten kapanmadıkça çay hemen geçiriyor 😊
Oykulubllog Evet olabilir bende pek makyaj yapmıyordum uzun aradan sonra o da dokunmuş olabilir ve sürekli bilgisayardan çalışıyorum gözlerim hep ekranda ondan da olmuş olabilir diye düşündüm ama çayı denedim inşallah hemen etki eder baya korkrum çünkü