Bemie ben giydirmem açıkçası, büyüklenmekten değilde ne biliyim , sanki durumum yok mu alamıcak mıyım diye düşünürüm 🤷🏼♀️ zaten ilk bebeğin sanırım, alsanda ilerde kardeşine kalır( aynı cinsiyet olursa fazlasıyla avantajlı 😅) ilk kızımda bi sürü almıştım ikincide kız oldu değerlendirdim. Şimdi üçüncüm erkek büyük ihtimalle. Çevremde verelim diyenler var yakınlarımdan ama almıcam bu kafayla , sıfırdan ayarlarım Allahın izniyle. Durumu olmayan o kadar insan var ki , onlara verip değerlendirebilirler ellerinde olan fazlalıkları 🤷🏼♀️