Sedakrt yani nst ücreti hep vardı oğlumda özele giderdim 2021 yılında 100 TL öderdim Bi muayene ücreti kadardı bu bebeğimle özele gitmiyorum çünkü oğlumda özele gittim son anda doktorum ayrıldı hastaneden özel klinik açtı ve ben devlete doğurdum ve çok memnun kaldım diye bu bebeğim de aynı devlet hastanesine gidiyorum bana göre Bi özel kadar ilgililer o yüzden yani ne olursa olsun tüm özel hastanelerde alınıyor cnm