Minikfasulyem_1 Kızlar selam 2 gün önce doğum yaptım memelerim bugün semsert oldu ve sıcak uçları deseniz zaten şimdiden yara oldu normal mi bu sertliği ve sıcak oluşu mastit olmamışımdır değil mi
bcnr8 Minikfasulyem_1 süt sağma makinesi ile sağın, ayrıca lansinoh göğüs ucu kremini kullanın ama sürerken bol sürün ince tabaka halimde sürmeyin. Mastit olursanız üşüme titreme gelir
mlkkk Minikfasulyem_1 mastit olmaduysanda olursun hemen elektrikli pompayla sağıp boşalt sütünü yara içinde krem kullan
AnayimBenAna_ Minikfasulyem_1 cannm gümüş kapak al birde lansinoh krem al eczaneden. Pompan varsa sağ kendini bebek daha tam boşaltamaz
iskhilal Minikfasulyem_1 merhaba normal doğum mu yaptınız acaba? Ekolde yapacaksınız diye aklımda kalmış memnun kaldınız mı ? Bende orda yapacağım
Minikfasulyem_1 AnayimBenAna_ slikon kapaklardan kullanıyorum ama gümüş kapak daha mı etkili lansinoh sürüyorum
Minikfasulyem_1 iskhilal sezaryen oldum normale çatım müsaade etmedi doktorumdan hastaneden çok memnum kaldım süreç çok güzeldi
Erd_mel Minikfasulyem_1 aşırı sert olunca makine bile yetmiyor bnm doğumdan dört gün sonra göğsüm taş gibi oldu lansinoh elektrikli pompa kullandım sağamadım.devlet hastanesi doğumhanedeki ebelere gittim beni elle sağım yaptılar yoksa mastit olacaktım koltuk altım bile şişmiş ve çok sertti .
Minikfasulyem_1 Erd_mel philipsin cihazını kullanıyorum emzirip sağınca biraz iyi geliyor ama yine sertleşiyor
zge13 Minikfasulyem_1 benim de 3. Günde falan oldu mochinin sür toplama aletini taktım elimde sağdım içine rahatlafım bir deha da o kadar acı vermedi