Kızlar normalde açlıklarım hep düşik çıkıyor onu düzene koydım gibi öglenlerş düşüyor ama bugün bi akşam ölçüyüm dedim tokluk 141 geldi yüksek mi acaba hemen yüreswm düşüyor en fazla bu zamana kadar 150 görmüşümdür yürüş yapınca düşüyor böyle bazen yüksek çıkıyor sıkıntı olur mu acaba yürüyüşten sonra hemen düşüyor ama