28.03.2025 gece 04.30 ta tuvalete kalktım tuvaletten kalkarken bi anda su boşalması yaşadım ve direk acile gittik beni servise aldılar 2 cm açıklığım olduğunu söylediler ciğer geliştirici vurdular saat 10.30 ta 2 cm açıklık 4 oldu ve 1 bebişimin başı geldiği rahmime baskı yaptığı için acil sezaryana alındım şuanda bebişlerim küvezde 1975 gram olan oğlum solunum cihazına bağlı 1810 gram olan oğlum ise tek başına solunumunu yapıyor sadece mavi ışık vermişlerdi ten tene temas yapılıcak yarın 2000 gram olunca solunum sıkıntısı olmazsa çıkartıcaklarını söylediler bana ama sizce küvezde kaç gün kalırlar arkadaşlar ?