Merviko55 Seyoss 6+5 im dün gördüm çok şükür kalp atışlarını 🥰 mide bulantım çok çok fazla ama afedersin kusamıyorum midem bulanıp duruyor özellikle geceleri uyanıyorum mide bulantısından 😞Doğumda 20 Eylül insAllah 3.sezeryan olacak
Sulee123 Seyoss mrh 7 haftalığım bugün tam kalp atışlarını 2 gün önce duydum bulantı ve kusma hiç yok sizin nasıl ?
Ketilima Çok şükür bugün 7+2 olduk hiç bir sıkıntımız yok 6+1 de kalp atışlarını duyduk elhamdülillah 👼🏻🤰🏻🥰
Ebruliii1 Merhaba bende 4 + 5 günlügüm bu haberi bügün ögrendim ve haftaya kalp atışlarını dinlemeye gidicem