Zayıf hamile kalanlar genelde hemen veriyor. Ben de hiç hayatım boyu zayıf olamadım. Doğumdan sonra 4-5 kg birkaç günde gitti. Ama bana o kadar çok yedirdiler ki süt yapar diye veremedim. 6. Ayda diyetisyene başladım öyle verdim. Tatlı şeker şerbet süt yapmaz. En çok süt yapan su. Siz ne yerseniz yeyin önemli değil. Şimdi 2. Hamileliğimde daha bilinçliyim. Yemeyeceğim. Emzirme sonrası insana bir açlık geliyor biliyorum. Basucunuza kuruyemiş kurumeyve koyun gece gündüz onu yiyin. Çok işe yarıyor.