Kızlar ikiz kız bekliyorum inşallah tüp bebek tedavisi ile oldu bu konuda kaynanam çok yardımcı oldu ama en başından beri kaynanam kendi ismini koymak istiyordu bende istemiyordum şimdi birde isim enerjisine çok inanırım mesela eşime dedesinin ismini koymuşlar ve eşim ölümden zor dönmüş isminin yanına bir isim daha eklemişler o şekilde seslenmişler ancak öyle kurtulmuş bende çocuğum böyle durumlar yaşamasın istemiyorum iki isim koysam bile enerji çok kötü bişey ve illaki kaynanamın ismi ile çağıracak herkez ne yapmam lazım lütfen fikir verin bana