Triküspid yetersizliği 1. Derece, kardiyoloji doktorlarının 2 sinden farklı görüş aldım ekoda birinde daha kesin konuşulurken 2.de sorun olmaz gibi konuşuldu ben normal doğum anında stresle kalp kapakcığımda peoblem olmasından korkuyorum yaşayan var mı kalp kapakcığında romatizma acaba normal uygunnmu sezeryan daha mı mantıklı yardım