Sydaaslan tabii ki yetiyor kablolunın yaptığını daha iyi yapıyor çünkü pratik ve hafif artık bütün süpürgelerin çekim gücü gayet iyi şarjlı veya kablolu olması etkilemiyor pek çekim gücünü.Ben 4senedie evliyim 2senedir dyson kullanıyorum eşimle diyoruz bu bozulursa yine şarjlı alırız diğeriyle ne uğraşacağız diye ki kablolu olanda arnica mila, yani öyle kaba bi süpürge de değil ama çocuk olunca evi yada odayı günde 4-5defa fıtı fıtı süpürüyorum çok pratik yeni evlenecek arkadaşlarıma bi tane şarjlı al kabloluyu açmazsın ihtiyacın bile olmaz diyorum.Ama dediğim gibi dysona şartlamayın kendiniz başka markalara öncelik verin