Selam kızlar bugün yaşadığım birşeyi anlatmak istiyorum, bugün boyatmak için kuaföre gittim, fakat saçlarım simsiyah olduğu için kuaför de açması zor olur dedi, bir tutam saçıma açıcı uyguladı açılacak mı diye, açıldı fakat saçlarım sünmeye başladı, kuaförde troidin var mı diye sordu var dedim, bu saçı boyayamam mahvolur dedi, onun yerine keratin botox yaptı, sprey ve krem verdi gerçekten troidle ilgili olabilir mi bu durum? Biraz da üzüldüm açıkçası ne hayallerle gitmiştim. 🥲