Endegerlimoglum 39+0 oldum ama hala gelmiyo oğlum. Isterse bi 9 ay daha dursun beklerim 40. Haftalara kadar sorun değil ama normal yapacağım için kolay olsun istiyorum ve her geçen gün kilosu artiyo. 36. Haftada 3 buçuk kiloydu. Simdi kaç oldu Allah bilir.Hergun yürüyüş merdiven çıkma hurma squat yapmadığım şey yok. Yan gelip yatsaydim daha erken doğurmuştum eminim 😢😐 farklı bisey deneyen var mi
Minnosaile Endegerlimoglum yürümeye devam et canım vaktinde gelecektir oğluşun sen tatlı canını sıkma 🙂
cansumutluasyaaa Endegerlimoglum ayniyiz bizim oğlanın da gelmeye niyeti yok sanırım adette olduğu gibi bacak ağrıları da çeken var mı benim gibi bende onu merak ediyorum 🙄
Hilalkyss Endegerlimoglum bende seninle aynıyım ama açılmam var sancım yok sende hiç yok mu açılma falan 😯
Caglaaa Endegerlimoglum 40+2 de doğurdum bende 6 gün önce bende sürekli yürüyüş yaptım hamile kaldığımdan beri bekleyince bekliyorlar ama yürüyüşü eksik etme benim dikişlerim onun sayesinde az oldu biraz
Sulesultan Allah sabır versin inş sağlıklı bir şekilde kucağınıza alırsınız, bunkar dışında bir de ilişkiyi tavsiye ediyorlar son haftalarda duymuşsunuzdur zeytinyağı da iyi gelirmiş
Endegerlimoglum Sulesultan zeytinyağıni perine masajinda kullanıyorum. Ilişki de biz ilk zamanlar riskim var diye yapmadık hiç. Risk ortadan kalkınca esimde korkuyor yine de bisey olur diye yapmıyoruz. Umarım hayırlısıyla dogururum
Endegerlimoglum Minnosaile zaten artık bu haftaya kadar bekledim sonunu da göreyim bari diyorum 😆 ama 4 kiloyu geçtiyse nasıl dogurcam korkusu var 🙈
Minnosaile Endegerlimoglum benim kardeşim 4.5 kilo doğmuştu , doğurursun yeter ki şartların uysun canım dert etme 🙂
kubraer 39+1 inatçı kızım henüz gelmek istemiyor. 😂 yürüyüş, egzersiz, hurma yemeler comelmeler plates topu 😲 ahaha keyfi yerinde hala niyeti yok hanfendinin 😂
Balsemanur kubraer aynıyız çarşamba kontrolüm var bakalım gelmek istiyomuyuz belli olcak ama kasıklarımda agrılar oluyo bende bi ümitleniyom bakalım😊
kubraer Balsemanur benim de perşembe günü kontrolum var ama umitliyim ben haftaya gelmek isteyecek gibi hissediyorum 😊
Endegerlimoglum cansumutluasyaaa bende var bacak agrisi. Özellikle oturup kalkınca sızım sızım sızlıyor
Endegerlimoglum [bilinmeyen] evet öyle. Sancim çok olmuyo mesela ama heran beklemedeyim yinede. Bakalim hayirlisi