Irmm2816 Kızlar iki aylık bebeğim var Anne sütü içiyor sadece İlk Ay Bu kadar değildi ama şu an çok huzursuz oluyor sürekli ağlıyor ıkınıyor gazda var tamam ama kakasını yaptığı gün çok rahat oluyor 3-4 günde bir yapıyor
staRmama Irmm2816 10 güne kadar normal demişti bize doktorumuz evet gaz oluyor ıkınıyor gaz damlası denediniz mi
Bebegim3444 Irmm2816 bebekler bir kaç aylık olana kaka yapmayı unutabilirler onun için makattan uyarı vermek gerekiyor bazen. Doktorum da aynı şeyi söylemişti aynı zamanda bağırsak geliştirici probiyotik tavsiye ederim. Hergun düzenli kullanımda kakalarini duzenli yapıyorlar.
Irmm2816 staRmama gaz damlası masajlar hiç birşey fayda etmiyor kakası olunca daha beter oluyor sanki hiç susmuyor yaptıktan sonra 2 gün normal oluyor
Irmm2816 Bebegim3444 kullanıyoruz doktorun verdiğini ama bioga mı ne damla önerdiler ama o da kalkmış yani çaresiz kaldım sizin kullandığınız bi damla var mı yada isim ona göre doktora sorup alayım
Bebegim3444 Irmm2816 evet bende o markayı kullandım gerçekten çok iyiydi suan yok onun muadili vardı almıştım Etkili ama o kadar değildi yine
staRmama Irmm2816 benim oğluma da hiçbiri fayda etmiyordu yaklaşık 3 aydan sonra bitiyor kuzum maalesef çokta yapacak bir şey yok
mucizemgelsin61 Benim bebişde 2 aylık kakasını yapmıyor 3 gün önce acile gittik lavman yapmışlardı o günden beri yapmıyor yaa gazlıda bi bebek zaten sizinki yaptımı?