Ksksksk inşallah canın inşallah 😔3 yıla yakın evlıyım pcostan olmadı aşılama tutmadı bu kendılıgınden oldu .başından beri istedik nasip buguneymiş ama kaybetmekten korkuyorum galıba Bi daha başa dönerim her ay olumsuz olumsuz olur diye endişem ama kımse beni anlamıyor .cok gerginim evde de napcam bilmıyorım