Accountant anladım, evet acı oluyor ama serumlarla ağrı kesicilerle dayanilmayacak bir şey değil. Bir de çok dikkatli olmak ama çok hareket etmek lazım. Mesela ben hiç yatmadım ikisinde de ama iş de yapmadım. Ve çabuk iyileştim. Ameliyat sırasında da ilkinde sakindim çünkü sakinleştirici bir şeyler vermişler hiç uyumadim ama her zaman yapılıyor gibiydi bu 😅, ikincide duygusal olarak çok yoğunluk yaşadım ve çok ağladım. Bana bebeği çıkarıp sana sakinleştirici vericez dediler ama istemedim. Biraz daha ağladım geçti bitti 🙃