Merviko55 Kan pıhtılaşması olanlar ben 7 haftalığım suan sadece oksapar ve folbiol kullanıyorum kullanamam gereken başka vitamin var mı
Sheda Merviko55 yok canım o haftalarda ben de onları kullanıyodum ayrıdan bir de coraspin kullanıyodum
songul123 Merviko55 bende ilk haftalarda onu kullanıyordum yeterli ki doktorun ilerleyen haftalarda vitamin falan veriyor zaten