ppmerlina bilmiyorum ki , ailede de ilk bn de çıktı yani kimsede de yok , 2 kimyasal oldu ilk gebelikte öyle gen testi yaptık , şuan yine oksapar iğne başlattı ama bu seferde kaşıntı çıktı gebelik kolestazı olabilir denildi , bilmiyorum zor süreç sağlıkla atlatırız inşaallah