Bende pazartesi 6+2 de hittim kese ve yolk sac gordu kalp atısını bebegi gormek için 2 hafta sonra gel dedi ama gecmiyo gün atnı tedirginlik bendede var ağlıcam durup durup oyle bi iç sıkıntısı yani inşAllah sağlıcakla duyarız kalp atıslarını kucagimizada almak nasip olur 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻