Nargis_hs Kızlar 6+5 hamileyim midem çok bulanıyor ve yemek yesemde hemen karnımda midemde açlık hiss ediyorum böyle olmasının sebebi nedir?
Zeynoaley Nargis_hs bulantılarının olması hormonlarının aşırı fazla üretilmesinden kaynaklı açlık hissini bilmiyorum psikolojik olabilir benim de ilk dört ayım bulantılı ve kusmalı geçti ama hiç açlık hissetmedim aksine hiçbir şey yiyemedim
anneolmakneguzel_ Nargis_hs ben hiç yememişcesine acıkıyordum. Deliler gibi, artık yanıma kuru yemişle geziyordum. Zamanla geçiyor 😅
Kubra_dara34 Nargis_hs aynı hisler bende de var yemek yiyorum yemek hiç yememiş gibi bulantım var sürekli sık sık yiyorum çok şükür kusma yok ama bu durumda beni bunaltıyor 1 haftadan fazladır bu durumu yaşıyorum durmaksızın bide halsizim çok 6 hafta 3 günlük olduk