Ay 12 gibi kahvaltı yaptım. Temizlik yapayım dedim. Daha başlayamadan ellerim titremeye başladı biraz önce. Soğuk soğuk terliyorum. Koltuktan kalkamadım. En son tutuna tutuna masaya geçtim. Şimdi pide falan attım ağzıma. Ama iyi de değilim. Eşim de işte. Şeker yüklemesi yaptıramamıştım istifra ettim diye. Ama 3 aylık şekerim normal çıkmıştı. Niye böyle oldu anlamadım.